Fondată în 1997 la Timișoara, Agroland s-a dezvoltat inițial ca o afacere de familie având scopul de a sprijini micii fermieri și gospodarii din România. De-a lungul timpului, această companie a evoluat până a devenit cea mai mare rețea de magazine agricole la nivel național, reunind în jur de 240 de unități răspândite în 30 de județe. Aceste magazine oferă o selecție amplă de produse destinate atât grădinăritului, cât și creșterii animalelor de companie și activităților agricole din ferme.
Caracteristica principală a grupului constă în angajamentul semnificativ față de segmentul agro-alimentar, acoperind activități variate precum retailul, agribusiness-ul, producția alimentară precum și nutriția animalelor. Agroland se individualizează pe piața românească prin calitatea de unic membru în cadrul Asociației Europene a Producătorilor de Păsări Rurale (ERPA). Prin investiții semnificative, compania își întărește constant poziția pe piață, exemplificate prin modernizarea platformei avicole de la Mihăilești, unde sunt produse o parte importantă dintre ouăle de consum și puii de o zi, dar și prin punerea în funcțiune a unei fabrici de furaje moderne la Ișalnița. Gradul ridicat de integrare verticală permite reducerea expunerii la riscurile sezoniere și menținerea unei calități constante a produselor. Își menține ca obiectiv susținerea dezvoltării agriculturii din România și asigurarea unor soluții eficiente și adaptate pentru mediile rurale și urbane.
Website | Număr de review-uri | Review |
---|---|---|
49 | 4.2 / 5 | |
2 | 1.0 / 5 |